Linguodidactica
Send article
Menu
Editorial Advisory Board
Editors
Guide for Authors
Publication Ethics
Reviewing Process
Board of Reviewers
Contact
Current Issue
Archive
Linguodidactica Tom XIX
Обучение произношению сонорных [л], [л’] студентов-поляков
Olga Anchimiuk
Uniwersytet w Białymstoku
Input w dyskursie klasowym na przykładzie języka niemieckiego jako obcego w szkołach ponadgimnazjalnych
Magdalena Białek
Uniwersytet Wrocławski
Wykorzystanie internetowych serwisów informacyjnych w rozwijaniu umiejętności wypowiadania się w języku niemieckim
Beata Głowińska
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Formy fleksyjne rzeczowników ŏ-tematowych w „Kronice Supraskiej”
Katarzyna Grabowska
Uniwersytet w Białymstoku
Jak korzystają ze słowników studenci małych filologii?
Anna Grzeszak
Uniwersytet Warszawski
To nie są żarty! – dowcip jako narzędzie wykorzystywane na lekcji języka obcego
Marcin Hościłowicz
Uniwersytet w Białymstoku
Związek pomiędzy zależnością / niezależnością od pola danych a wynikami testów kompetencji z języka angielskiego. Rezultaty badania korelacyjnego
Anna Jantarska
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Błąd wymowy czy wada wymowy? Rozważania na marginesie nauki języków obcych.
Joanna Kamper-Warejko, Iwona Kaproń-Charzyńska
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Kwalifikacje do nauczania dwóch języków obcych jako wyzwanie edukacyjne
Marzanna Karolczuk
Uniwersytet w Białymstoku
Niepowodzenia komunikacyjne w perspektywie interkulturowej – implikacje glottodydaktyczne
Dorota Mihułka, Krystyna Mihułka
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Krośnie
Kształcenie tłumaczy-lokalizatorów – przegląd zagadnień oraz propozycja modelu nauczania przedmiotu „Lokalizacja”
Jacek Monkiewicz
Uniwersytet w Białymstoku
Współczesne nieoficjalne antroponimy odimienne bielszczan derywowane sufiksalnie
Michał Mordań
Uniwersytet w Białymstoku
Методологические аспекты аргументации и их применение в педагогической деятельности
Наталья Николаевна Нижнева, Надежда Леонидовна НижневаКсенофонтова, Владислав Анатольевич Ксенофонтов
Белорусский государственный университет, Минск
Lingwistyczne podstawy uczenia języków obcych na etapie przedszkolnym
Magdalena Olpińska-Szkiełko
Uniwersytet Warszawski
Teaching English to Preschool Learners
Krzysztof Polok
Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej
Tłumacz przysięgły – samouk czy akademik? Konfrontacja przepisów prawa z praktyką uprawiania rzemiosła tłumacza przysięgłego
Dariusz Prokop
Uniwersytet w Białymstoku
Specjalizacja nauczycielska na filologii romańskiej a kompetencje nauczyciela języka specjalistycznego.
Magdalena Sowa
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Изменения эмотивного компонента значения лексики, используемой в современном русском языке политики
Robert Szymula
Uniwersytet w Białymstoku
Rola języka ojczystego w nauczaniu gramatyki języka rosyjskiego na studiach rusycystycznych i proponowane rozwiązania dydaktyczne
Halina Zając-Knapik
Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie
Фонетика и интонация русского языка, Практическое пособие для студентов, Larisa Fiderkiewicz
Olga Anchimiuk
Uniwersytet w Białymstoku
Send article
Contact:
Linguodidactica
Wydział Filologiczny, Uniwersytet w Białymstoku
15-420 Białystok, Plac Niezależnego Zrzeszenia Studentów 1
tel. (85) 745 7450
e-mail: linguodidactica@uwb.edu.pl